Passa al contingut principal

Mitjans diagnòstics

Radiografia del crani:

Imatge relacionada

Ecografia de l'úter durant la menstruació:

Imatge relacionada


Endoscòpia (no sé d'on és perquè em feia fàstig buscar-ne més):

Resultat d'imatges de endoscopia


TAC cerebral:

Resultat d'imatges de tac


Biòpsia renal:

Imatge relacionada



Electromiografia:

Resultat d'imatges de electromiografia



Termografia:

Imatge relacionada


Gammagrafia òssia:

Imatge relacionada

Ressonància magnètica cervical:

Resultat d'imatges de ressonància magnètica cervical

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Anàlisi de sang

ANÀLISI DE SANG A partir d'un anàlisi de sang que em van fer a mi el 3 de maig del 2016, compararé si els meus paràmetres estan dins dels paràmetres normals. Recompte cel·luar: Hematíes: Substàncies Jo Normals Hematíes 8,84 10exp12/L 3,8-5,1 Substàncies Jo Normals Hemoglobina 144 g/L 115-153 Hematròcits 0.424 L/L 0.,34-0,44 Volum cropuscular mitjà 87,5 fL 83-97 Hb. cropuscular mitjà 29,8 pg 27-33 Concentració Hb. cropuscular mitjà 340 g/L 320-360 Ind. distribució hematíes 11,7 % 10-14 Plaquetes: Substàncies Jo Normal Plaquetes 264 10exp9/L 150-450 Volum plaquetar mitjà 7,8 fL 7,2-11 Ind. Distribució plaquetes 15,9% 8-65 Leucòcits: Substàncies Jo Normal Leucòcits 6,43 4,5-13,5 Fórmula leucocitària: Substàncies Jo Normal Neutròfils callats 0% 0-4 Neutròfils segmentats 53,8% 45-75 Eosin

1. Respecte i pau

ALFRED NOBEL Alfred Nobel va ser un químic i enginyer nascut el 21 d'octubre de 1833 a Estocolm, Suècia. Va passar gran part de la seva joventut a Sant Petesburg, Rússia, on el seu pare hi va instal·lar una fàbrica. Va ser educat per mestres privats, va aprendre a parlar fàcilment el suec, el rus, el francès, l'anglès i l'alemany. Mentre els seus germans es quedaven treballant a la fàbrica del seu pare, ell va decidir viatjar pel món. Va estar el 1847 a París, on va conèixer al químic italià Ascanio Sobrero, qui tres anys abans havia descobert la  nitroglicerina, un líquid molt explosiu i que la seva pràctica era molt perillosa ja que explotava molt ràpid si s'exposava a una calor i pressió elevades. Des d'aquest moment Alfred es va interessar per quest explosiu i en trobar la manera d'utilitzar-lo en la construcció. L'any 1859 la família Nobel va tornar a Suècia a causa de la fallida del negoci familiar. En el retorn de la família al país natal, els